Dostava u roku 1-3 radnih dana.

Besplatna Dostava za narudžbe iznad 200 kuna.

100% garancija na zadovoljstvo.

Besplatni broj: 0800 35 45

Blog

7 super fun vježbi za oblikovanu guzu

Želiš imati oblikovanu guzu do ljeta i ponosno je pokazati na plaži?

We got your back girl! Upali si neku dobru mjuzu te slijedi naše super vježbe za oblikovanje guze i vrlo brzo ćeš vidjeti nevjerojatne rezultate!

Za čučnjeve smo već sve čule! Ali nažalost dobri stari čučnjevi neće biti dovoljni za stvarno oblikovanu guzu, poput onih koje vidiš na instagramu! Te cure se moraju itekako potruditi da bi postigle takvo savršenstvo!

Ali ne brini, nije to nikakva tajna, i ti možeš imati takvu, samo moraš odabrati prave vježbe! Možda će ti na početku biti teško, jer tvoje tijelo nije naviknuto na takve vrste vježbi, ali ako ih budeš redovno izvodila (znači barem 2 puta na tjedan - poželjno je i više, ali za početak je 2 puta dovoljno) rezultate ćeš vidjeti prije nego očekuješ. Bring that booty ON!

Kako bi ti olakšale, napravile smo mali research i pripremile ti najbolje vježbe fokusirane upravo na stražnjicu.

1. Podizanje kukova

Lezi na leđa sa savijenim koljenima, a stopala stavi na pod. Probaj paziti na disanje. Pri izdisaju stisni stražnjicu i bokove digni što više možeš. Kada se spuštaš dole udahni. Spusti se malo iznad poda sa stražnjicom (ne smije se dotaknuti). Vježbu radiš 30 sekundi s 4 ponavljanja. Između svakog ponavljanja napraviš kratku pauzu od 10 sekundi.

2. Step na klupicu

Pronađi neku malo povišenu klupicu (stolica je recimo previsoka, probaj naći nešto niže). S jednom nogom stani na klupicu i odgurni se s drugom nogom te ju digni iza sebe najviše što možeš. Napravi to 10 puta sa svakom nogom i ponovi 4 puta. Između svakog ponavljanja napraviš kratku pauzu od 10 sekundi.

3. Jednonožno podizanje kukova

Lezi na leđa sa savijenim koljenima, a stopala stavi na pod. Ispruži jednu nogu. Probaj paziti na disanje. Pri izdisaju stisni stražnjicu i bokove digni što više možeš. Kada se spuštaš dole udahni. Spusti sa malo iznad poda sa stražnjicom (ne smije se dotaknuti). Ovu vježbu radiš 30 sekundi s jednom nogom, onda ih zamijeniš i još 30 sekundi s drugom nogom, isto ponoviš 4 puta. Između svakog ponavljanja napraviš kratku pauzu od 10 sekundi.

4. Čučanj + podizanje na prste

Sljedeća vježba je next level čučanj. Nije komplicirano, ali djeluje! Zapravo radiš obične čučnjeve, ali kada si u položaju čučnja još se dodatno podigneš na prste. To napraviš 10 puta i 4 puta ponoviš. Između svakog ponavljanja napraviš kratku pauzu od 10 sekundi.

5. Kick back

Postavi se na sve četiri s razmaknutim koljenima, a zglobovi ruku moraju biti postavljeni malo dalje od ramena. Saviješ koljena pod kutom od 90 stupnjeva i podižeš jednu nogu iza sebe, koliko god visoko možeš a da ti kukovi ostanu ravni. Ovu vježbu radiš 30 sekundi s jednom nogom, onda ih zamijeniš i još 30 sekundi s drugom nogom, isto ponoviš 4 puta. Između svakog ponavljanja napraviš kratku pauzu od 10 sekundi.

6. Bočno hodanje u čučnju

Postaviš se u položaj čučnja i hodaš bočno, 15 koraka u jednu stranu pa u drugu. To ponoviš 4 puta. Između svakog ponavljanja napraviš kratku pauzu od 10 sekundi.

7. Bočna abdukcija

Postaviš se bočno na jednu ruku i jednu nogu. Saviješ koljena pod kutom od 90 stupnjeva i podižeš jednu nogu i bokove što više možeš. Ovu vježbu radiš 30 sekundi, a onda se okreneš na drugu stranu i podižeš drugu nogu 30 sekundi. I ovu vježbu ponoviš 4 puta s kratkim pauzama između svakog ponavljanja.

Isprobaj Booty Tone za brže oblikovanje guze!

Booty Tone kapsule reprogramiraju stanice masnoće i sprječavaju njihovo nakupljanje. On djeluje tako da probudi hormon mršavih koji potiče topljenje masnoća na području trbuha i pomaže ti da lakše oblikuješ stražnjicu!

Klikni i otkrij više!

Natrag na blog