Dostava u roku 1-3 radnih dana.

Besplatna Dostava za narudžbe iznad 200 kuna.

100% garancija na zadovoljstvo.

Besplatni broj: 0800 35 45

Blog

Savjeti i trikovi kako lakše zaspati i bolje spavati

Koliko puta si pomislila… da mi je barem jedan tjedan vremena, da se mogu kvalitetno naspavati…  

E pa guess what… Sada ti je izvanredna prilika da to i ostvariš!

Naši životi u zadnjih nekoliko tjedana su se drastično promijenili, većina nas mora raditi od kuće i zato je sada idealna situacija da ostvariš svoju želju! Sada kada nećeš izlaziti do kasno u noć, i kada se nećeš morati ustajati super rano ujutro za ići na posao ili predavanja. Sada ti je prilika da napokon iskoristiš vrijeme koje ti je dano za dobar, kvalitetan san!  

Loš san ne samo da utječe na naše zdravlje, nego se i zbog njega debljamo. Iskoristi ovu kaotičnu situaciju i napokon se dobro naspavaj. Na taj način pobrinut ćeš se za bolje zdravlje i snažniji imunitet, ali isto tako ćeš spriječiti da ti se nakupljaju dodatni kilogrami! 

Dobro da... znamo, možda zvuči jednostavnije nego što zaista je. Iako smo kod kuće, sada smo još više pod stresom zbog svega što se događa, možda nam i to sprječava da spavamo i noću se često budimo. 

Zato smo ti pripremili nekoliko savjeta koji će ti pomoći da se opustiš i lakše zaspiš!

1. Nikako ne smiješ jesti kasno navečer  

Da, to zna biti zeznuto, jer sada kada smo kod kuće, skloniji smo i češće viriti u frižider, a navečer je najljepše opustiti se uz neki film ili seriju, i pojesti tonu slatkiša ili čipsa. Ooooo ne – to je nešto najgore što možeš učiniti sebi i svome tijelu! Ne samo da ćeš nakupiti višak kilograma, već ćeš i imati poteškoće sa spavanjem, jer ako kasno jedeš tvoje tijelo i dalje probavlja hranu i to će te zasigurno držati budnom. 

2. Probaj par sati prije spavanja izvesti neku fizičku aktivnost 

S obzirom da smo sada većinom zatvoreni kod kuće, nemamo gdje potrošiti energiju. Zato je od izuzetne važnosti da i dalje ostaneš aktivna. Ako možeš u blizini kuće napraviti par vježba, ili otrčati krug oko zgrade (naravno ako je dovoljno sigurno i nema puno ljudi vani) odlično! Ako ne, upali si neki youtube video i napravi si pola ili jedno satni trening.  

Također vježbanje može poboljšati dužinu i kvalitetu sna, i to na način da povećava nastanak hormona serotonina i smanjuje razinu hormona kortizola – hormona stresa 

3. Izbjegavaj kavu i ostale kofeinske napitke kasno uvečer 

Preporučamo ti da uvečer popiješ neki čaj za opuštanje. Naš Sleep Tight je odličan ako želiš se želiš umiriti, uz to pomoći će ti da lakše zaspiš i pobrinuti se za regeneraciju tvog tijela preko noći.

Daily Kick & Sleep Tight Tea

Čajni duo, koji pokreće probavu i topljenje masnoća, za čišćenje tijela danju i noću.

Daily Kick & Sleep Tight Tea -53%

Puna cijena: 159,99 kn

Snižena cijena: 74,99 kn

× Zatvori

4. Pazi na temperaturu u sobi 

Gledaj da nije prevruće, jer nećeš moći zaspati - optimalna temperatura je 15–23°C.

5. Prakticiraj jogu prije odlaska u krevet 

Kada smo pod stresom (a sada smo vjerojatno i više nego smo bili prije), imamo poteškoće sa spavanjem i teško zaspimo. 

Joga i meditacija mogu pomoći da opustimo um i tijelo. Zapravo čak je dokazano da poboljšavaju san

6. Pusti si neku opuštajuću glazbu 

Opuštajuća muzika može uvelike poboljšati kvalitetu sna. Na Youtube-u imaš mnoge opuštajuće snimke, odaberi si onu koja tebi najviše odgovara i jednostavno se prepusti i opusti! 

7. Umjesto televizije i telefona, radije uzmi neku dobru knjigu u ruke 

Prije spavanja probaj izbjegavati gledanje televizije, i još bitnije gledanje u telefon! Daj ga što dalje od sebe i zaboravi na njega do jutra! 

Koliko si već puta zaspala čitajući knjigu? Čitanje može biti odličan izbor za umirivanje prije odlaska u krevet. Zato knjigu u ruke i prepusti se svijetu snova!

A prije nego kreneš čitati, popij naš Night Burner napitak. On će te opustiti uljujuškati u san, i pomoći ti da se regeneriraš i topiš masnoće u snu! Laku noć i slatki snovi ;)   

Natrag na blog