Blog

Ravan trbuščić u 20 dana: 8 jednostavnih pravila

O ravnom trbuščiću sanjaju sve cure, pogotovo sada prije odlaska na more i plažu. Jer ipak treba dobro izgledati u novom bikiniju koje gledamo na naslovnicama časopisa. No kako postići ravan trbuščić?

Jednostavno! U 20 dana s ovih 8 pravila.

Kako bi postigla ravan trbuščić u samo 20 dana potrebno je kombinirati nekoliko faktora za pobjedonosne rezultate. Kako bi izgubila višak kilograma, riješila se osjećaja nadutosti i masnoća s trbuščića, potrebna je i dobra volja i ustrajnost, no tada su rezultati zagarantirani!

1. Piti, piti i samo piti

Voda je tvoja najbolja prijateljica: ona te hidratizira iznutra, čisti te od toksina i pomaže ti da se osjećaš energičnije. Uz to pomaže u borbi protiv celulita i rješava te osjećaja nadutosti. Idealno bi bilo popiti barem 2 litre na dan.

2. Što ne smiješ piti

U svakom slučaju moraš izbjegavati gazirana pića, slatka i alkoholna pića: to su definitivno neprijatelji ravnog trbuščića! Ako ti se baš nikako ne pije voda, možeš pripremit i Tummy ledene čajeve (recepte pronađi na našem blogu).

3. Što ne smiješ jesti

Definitivno izbaci masnu i prženu hranu, a pripazi na hranu punu ugljikohidrata (kruh, pizza). Čak i među povrćem se skrivaju namirnice koje je dobro izbjegavati jer potiču osjećaj nadutosti u trbuščiću. A to su mahunarke, grah i krumpir. Vlakna, e to je magična riječ za ravan trbuščić. Probaj jesti što više namirnica koja sadrže vlakna, i uz to naravno vodu. To je dobitna kombinacija za čišćenje organizma i ravan trbuščić.

4. Jedi doručak

Možda ti se čini čudno, no doručak je jedna od bitnijih stvari za ravan trbuščić. Kakav je idealan doručak? Punozrnate žitarice, zeleni čaj, jogurt s medom. I veoma je bitno jesti do sat vremena nakon što ustaneš iz kreveta. Na taj način pomoći ćeš tvom organizmu da održava normalnu razinu šećera u krvi, a također i da tvoj metabolizam radi malo brže.

5. Jedi polako

Loša probava može uzrokovati nadutost u tvom trbuščiću. Žvakanje ima glavnu ulogu ne samo u poticanju sitosti, već i u poticanju probavnih procesa. Pažljivo žvakanje, najmanje deset puta po zalogaju, pomoći će ti da se osjećaš više sitom i smanjiti će osjećaj nadutosti. Vrlo je važno naučiti jesti polako!

6. Pripazi na stres

Imati smirene živce jedna je od bitnijih stvari ako želiš imati i ravan trbuščić. Prema istraživanjima, kada smo pod stresom više jedemo, a to ti niti ne moramo govoriti koliko utječe na tvoj trbuščić. Zato relax i svaki dan odi barem u kratku šetnju ako nemaš vremena za nešto više. Na taj način očistit ćeš malo glavu i smanjiti razinu stresa!

7. Kreći se!

Ako cijela popodneva provedeš na kauču, znaj da tvoj trbuščić može postajati samo veći, a ne manji. Zato se pokreni. Kao u prethodnom koraku, tjelesne aktivnosti nisu dobre samo kod snižavanja razine stresa, već i naše tijelo održavaju u super formi i poljedica toga je… sexy trbuščić.

8. Otkrivamo još jednu tajnu...

Bikini Body paket sadrži TOP proizvode za savršene rezultate bez yo-yo efekta. Ovaj paket je apsolutni pobjednik u borbi s viškom kilograma. Ništa nije prepušteno slučaju! Proizvodi iz paketa za 20 dana Bikini Body pomogli su već 50.000 osoba da izgube kilograme i održe ravan trbuščić. 

Isprobaj i ti! Bikiny Body paket sada sa super popustom!

Perfect Body -64%
Perfect Body

Za zavidne rezultate!

203,00 kn

579,99 kn

← Natrag na blog