Blog

Ljeto je tu. Zašto se osjećam napuhnuto kao balon?

Upravo ljeti kada sakrijemo duge rukave i iz ormara izvadimo kratke haljinice kako bi pokazali noge, biologija nam tada nije baš najbolja prijateljica. Noge često znaju oteči do neprepoznatljivosti, a najdraže sandale nam postanu premale. Masni jastučići oko trbuha, koji su prije bili podnošljivi, sada izgledaju puno veći. Zašto nam ljeto to radi? I kako se boriti protiv toga? Za tebe smo izabrali četiri jednostavna pravila s kojima ćeš s ponosom pokazati svoje noge i trbuščić.  

Probleme s otečenosti možemo imati i zimi, no ljeti se ti problemi udvostruče. Zašto? Zbog vrućine se naše žile šire, a voda se skuplja u tijelu. Žile ne stvaraju dovoljno pritiska kako bi tekućinu »potjerale« prema sredini tijela, prema organima, kako bi se pravilno rasporedila i naše stanje ponovno uravnotežilo.

Pravilo broj 1

Pij, pij i još jednom pij! Tako potičeš rad bubrega i izlučivanje urina. Posebno ljeti tvoj dan mora započeti s čašom vode. Naravno tu ne mislimo na Coca Colu i druga slatka pića. Pij puno vode i zelenog čaja. Postoje i neke namirnice koje imaju izuzetan učinak protiv nadutosti i otečenosti: anis, maslačak, koromač, breza itd. Neke od tih namirnica možeš pronaći u Daily Kick & Sleep Tight Tea, koji učinkovito djeluje protiv nadutosti i pomažete ti postići ravan trbuščić.

Pravilo broj 2

Smanji unos soli, ona naime potiče zadržavanje viška vode u tijelu. Naša dnevna doza unosa trebala bi iznositi 3-5 g, no često unosimo oko 11 g. Nije teško unijeti previše soli u organizam jer ona se nalazi u gotovo svim namirnicama, čak i onima za koje nikada ne bi očekivala. Namirnice koje sadrže puno soli su: sir, orašasti plodovi, naresci, razne grickalice i slično. Zato ih ljeti probajte izbjeći.

Pravilo broj 3

Više se kreći. Vježba povećava potrošnju soli i tekućina. Ako puno sjedimo, i nadutost se pogorša. Noću možeš pokušati staviti jastuk pod noge, jer na taj ačin ćeš dodatno potaknuti protok tekućine u tijelu.

Pravilo broj 4

Jedi što više sezonskog voća i povrća koje sadrži do 90 % vode. To su na primjer lubenica, rajčice, krastavci, jagode... Izaberi namirnice s malo masnoća i visokom vrijednošću bjelančevina, naprimjer ribe.

← Natrag na blog