Blog

Iz prve ruke - Budi TUMMY TOX cura svaki dan

Jako dobro znamo da jednom kad se odlučiš stati na kraj osjećaju nadutosti i napetosti želiš to riješiti odmah. No vjeruj, ne želimo te prevariti, za to ipak treba malo potpuniji pristup, bez shortcuta.

Do sada si možda opazila da je naš pristup do tih problema ozbiljan i stručan. I mi želimo riješiti taj problem što brže i što učinkovitije. Zato ti nudimo nekoliko savjeta kako postići ravan trbušćić i osjećati se odlično u nekoliko provjerenih koraka:

  1. Diši. Tako je, prva stvar koja te pokreće nije dodatan stres i obaveza. Svaki dan si uzmi trenutak da malo zastaneš, duboko udahneš, nabaciš osmijeh na lice i svakako budi svijesna svojih moći koje te vode kroz dan.

  2. Jedi sporije, uživaj u hrani i žvači više - to omogućava da probavni proces započne u ustima, hrana se dobro raščlani i daje želudcu mogućnost da u miru preradi hranu. I ako prije pojedeš, neka tvoji obroci traju barem 30 minuta. Zaslužuješ koju minutu pauze.

  3. Jedi manje više puta - to zaustavlja prejedanje i pomaže regulirati razinu šećera u krvi (tako si možeš smanjiti potrebu za slatkišima – ciljaj na 5-6 manjih obroka na dan).

  4. Očisti svoje tijelo – uzmi si odmor od sve teške hrane koja ti uzrokuje nadutost i na 2 tjedna omogući dobrim bakterijama da naprave svoj posao (s pomoću TummyToxa).

  5. Nabaci osmijeh, osiguraj si dozu vitamina i minerala. Nemoj pretjerivati, ali opskrbi se sa svim nužnim stvarima koje te čine otpornom u svakom pogledu. Nemoj zaboraviti niti na dnevne probiotike – to su dobre bakterije, koje ti pomažu razgraditi hranu. Možeš ih naći u namirnicama kao što su grčki jogurt, krastavci i posebni probiotični čajevi.

  6. Kreći se barem 30 minuta na dan – pokreni svoje tijelo! Hodanje je odličan način za poticanje probave in povećanje razine energije, isto tako su to npr. kardio i intervalni trening.

  7. I naravno – neka TummyTox bude tvoja cool pomoć u procesu čišćenja i pokretanja tvoje probave!

← Natrag na blog