Zbogom masnoći, zdravo hladnoći!

Prohladno vrijeme ne bi te smjelo spriječiti u vježbanju na otvorenom – naprotiv, trebalo bi te potaknuti da više vremena provodiš vježbajući na svježem zraku! Nastavi čitati i saznaj kako ti hladno vrijeme može pomoći da brže istopiš masnoću.

Dobra masnoća

Ljudi (i drugi sisavci) imaju dvije vrste masnoćebijelu masnoću (bijelo masno tkivo) i smeđu masnoću (smeđe masno tkivo). Masnoća koja se nakuplja oko struka i bedaraje bijelog tipa, dok se smeđa masnoća uglavnom nakuplja oko vrata i ključne kosti (kod odraslih ljudi). Ponekad se naziva i "dobrom" masnoćom - a dobra je jer sagorijeva kalorije, a ne pohranjuje ih.


Smeđa masnoća igra važnu ulogu u kontroli tjelesne temperature, a glavna funkcija je stvaranje topline sagorijevanjem kalorija.

Vježbanje u zimskom periodu

S obzirom na to tvoje bi tijelo moglo sagorjeti više kalorija nakon što se smeđa masnoća aktivira na hladnijem vremenu. Ne mora biti prehladno; jedno istraživanje sugerira da bi čak dva sata izlaganja temperaturama oko 19°C** mogla biti dovoljna za aktiviranje smeđe masnoće. A kada aktiviraš smeđu masnoću, ona može ostati aktivna nekoliko sati.


Drugo istraživanje pokazalo je da kada su stanice smeđe masnoće bile aktivne, volonteri koji su sudjelovali u istraživanju su sagorjeli dodatnih 250 kalorija**, što predstavlja povećanje od 1,8 puta u stopi sagorijevanja kalorija. Još bolje, druga istraživanja su pokazala da vježbanje po hladnom vremenu također može pretvoriti bijelu masnoću**, točnije salo na trbuhu i bedrima, u smeđu masnoću koja sagorijeva kalorije.

Upoznaj Booty Tone

Kako bismo ti pomogli sagorjeti više kalorija i pomoći preostalim masnim stanicama da pohranjuju manje masnoće, napravili smo poseban proizvod - Booty Tone. To su revolucionarne kapsule za mršavljenje koje kombiniraju patentirani ekstrakt soka crvene naranče, patentirani ekstrakt zelenog čaja s kofeinom, kapsaicin iz kajenskog papra i vitamin B6. Uz pomoć ove čarobne formule, naša testna skupina sagorjela je više kalorija i izgubila salo na bedrima.


Kombiniraj ih sa svojim zimskim vježbanjem i bit ćeš impresionirana rezultatima!

Mjere opreza

Iako možda imaš namjeru aktivirati smeđu masnoću tijekom hladnih dana, svakako se toplo odjeni – nosi slojeve koji će te zagrijati (dovoljno) i ne zaboravi zaštititi glavu, ruke i stopala. Prije početka zimskog treninga svakako se zagrij – hladni mišići su pod većim rizikom od naprezanja i ozljeda. Odaberi sigurnu podlogu za vježbanje na otvorenom i nosi cipele s dobrim prianjanjem kako bi izbjegla klizanje i padove.


Zima dolazi – ali sada imaš mnogo razloga da joj se jako veseliš!

**Izvori:

  1. Cohen, Paul, and Bruce M Spiegelman. “Brown and Beige Fat: Molecular Parts of a Thermogenic Machine.” Diabetes vol. 64,7 (2015): 2346-51. doi:10.2337/db15-0318 
  2. Ouellet, Véronique, et al. “Brown Adipose Tissue Oxidative Metabolism Contributes to Energy Expenditure during Acute Cold Exposure in Humans.” Journal of Clinical Investigation, vol. 122, no. 2, 2012, pp. 545–552., https://doi.org/10.1172/jci60433.
  3. Kern, Philip A., et al. “The Effects of Temperature and Seasons on Subcutaneous White Adipose Tissue in Humans: Evidence for Thermogenic Gene Induction.” The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism, vol. 99, no. 12, 2014, https://doi.org/10.1210/jc.2014-2440.

Proizvodi za vas

TOPIOC MASNOĆE
-50%
Posebna cijena 195,99 kn(26,01€) Standardna cijena 391,41 kn(51,95€)
Pogledajte proizvod
oblikuje tijelo
-57%
Posebna cijena 157,99 kn(20,97€) Standardna cijena 368,82 kn(48,95€)
Pogledajte proizvod