Blog

Zbogom pretijesnim hlačama zauvijek!

Ok, želiš istinu? Priznajemo, da smo si i mi zbog groznog osjećaja nadutosti nekad znale otkopčati gumb na hlačama, čak i u uredu ili predavaoni. Napuhan trbuh, uske hlače i sjedenje za stolom 8 sati? Znamo...užas!  

Spremna? Pozor, sad!

Mi TummyTox cure smo se sjetile zanimljivog načina s kojim pobjeđujemo nadutost na poslu ili faksu – i osjećamo se odlično. Radi se o super stvari: kratko razgibavanje za vrijeme pauze.

Kako to izvodimo? Svaki puni sat ustanemo od stola i napravimo nekoliko vježbi. Naravno ne očekujemo da ćemo tako postati olimpijske prvakinje, no nekoliko pokreta zbilja omogućuje da se osjećamo puno, puno bolje. Energično, motivirano i bez nadutog trbuščića. Što misliš? Jesi za? Super, jer smo se baš danas odlučile podijeliti s tobom nekoliko top vježbi koje možeš napraviti u predavaoni ili uredu, za vrijeme odmora naravno :)

Pobijedi nadutost …

… s čučnjevima

Vjerojatno već sve poznamo te grozne čučnjeve. Oni su naime idealna vježba za lijepu i napetu guzu. No nisu samo to, vjerojatno nisi nikad pomislila ali oni pomažu i kod nadutosti. Znači ustani, poravnaj stopala u širini bokova i polaaaako čučni, dok ne osjetiš ono pravo zatezanje mišića. Napravi 3 seta sa 20 ponavljanja i ubrzo će napetost u trbuhu popustiti. Zamijenimo okrugli trbuščić za napetu stražnjicu.

… s plesom

Potraži na youtube-u tvoju najdražu pjesmu i pokaži kolegicama tvoje najbolje pokrete. Ples je jedan od najboljih načina razgibavanja jer djeluje na cijelo tijelo. Nakon samo nekoliko pjesma će tvoje srce kucati brže, a ti ćeš imati više energije i volje da nastaviš sa svojim radnim danom. A i trbuščiću pomažeš da postane ravan.

… s vježbama za rastezanje

Ne moraš biti majstorica za jogu. Sa samo nekoliko jednostavnih vježbi rastezanja možeš probuditi svoje tijelo. Kako? Ustani od stola, rastegni ruke nad glavom i nagni se naprijed i nazad. Koliko ide, ide. Dok se rastežeš ne zaboravi na disanje.

… s hodanjem

Ako imaš tu mogućnost, hodanje je i dalje najjednostavniji način razgibavanja. Uzmi si nekoliko minuta u radnom danu i malo prošetaj... barem do susjednjeg ureda ili automata za kavu. I zaboravi na dizalo! Tvoje tijelo će ti biti zahvalno na svakom koraku.

Pored svih tih savjeta ne zaboravi na najbitnije. To je hidracija. Pij,pij, i još jednom pij. Najbolji način da svaki dan uneseš dovoljnu količinu tekućine, je da sa sobom nosiš bocu vode i piješ tokom cijelog dana (kad popiješ dolijevaj u nju još vode).

S našim jedinstvenim TummyTox čajevima će tvoj trbuščić još brže postati ravan. Zbogom nadutosti! Nećeš mi nedostajati.  

← Natrag na blog