Blog

Vježbaš ali se i dalje ne možeš riješiti dosadnih kilograma? Pročitaj zašto!

Redovito se krećeš, no i dalje se nikako ne možeš riješiti tih dosadnih kilogramčića? Probajmo naći rješenje zajedno.  

Trčiš, ideš na treninge, a višak kilograma je i dalje tu. Možda ti možemo ponuditi odgovor – vjerojatno je povezano s prehranom.

1. Treniraš s praznim trbuhom? 

Ne radi to! Kada tijelo nema dovoljno ugljikohidrata, energiju počne uzimati samo iz sebe i zbog toga se mišićnu masu pretvara u šećere. Ako ne možeš jesti prije vježbanja probaj s tekućinom, naprimjer sa smoothijem.

2. Životinjske bjelančevine su nepogrešive za one koji su aktivni. 

Nije istina! Pomisli na vrhunske atletičarke koje su veganke. To znači da životinjske bjelančevine lako možemo zamjeniti s onima biljnog podrijetla. Važno je samo da imaš dovoljno željeza i da ne zaboraviš da je njegova apsorpcija povezana s vitaminom C.

3. Jedeš puno energetskih pločica nakon treninga? 

Prestani. To znači da ubrzo nakon treninga pojedeš vreću kalorija, tako da je trening zapravo bio uzaludan. Radije si pripremi zdrav obrok i zaboravi na pločice.

4. Nemoj misliti da su energijski napitci uvijek dobar izbor. 

Mnogi energetski napitci sadrže veliku količinu šećera, boja i raznih dodataka. Ako je tvoj trening trajao oko jednog sata, dovoljno je da piješ samo vodu. Za duže treninge možeš pronaći na internetu koji recept za energetski napitak kojeg možeš sama doma pripremiti.

5. Nikad ne zaboravi na kalcij. 

Kalcij ima važnu ulogu kod stabilizacije staničnih membrana, regulaciji rasta stanica, prenošenju signala među stanicama, rada mišića i zgrušavanju krvi.  

6. Masnoće nisu samo neprijatelji vitke linije.

U mnogim istraživanjima je dokazano da su masnoće potrebne u našoj prehrani, jer dobro utječu na hormone, koje uravnotežuju funkcije u organizmu. Ako redovito vježbaš dobro bi bilo da unosiš 50-80 g masnoća na dan.  

← Natrag na blog