Blog

Tri jednostavna trika za privlačan trbuščić

Napokon si se odlučila pokrenuti? Nije važno da li želiš smršavjeti ili postići lijepo isklesano tijelo. Za tebe smo pripremili nekoliko savjeta koji će ti povećati učinak vježbanja i dovesti te u odličnu formu.  

Intervalni trening

Svaka fizična aktivnost je bolja od nikakve aktivnosti. Iako svi znamo da su određeni oblici vježbanja efektivniji od drugih, kada govorimo o topljenju masnoća i kilograma. Istraživanja su pokazala da je anaerobna vježba najučinkovitija kod topljenja masnoća, naročito ako ju izvodiš u intervalima. Intervalni trening traje od 10 do 20 minuta i mnogo je učinkovitiji od trčanja ili bicikliranja: potiče sagorijevanje masnoća, povećava mišićnu masu i istovremeno je super kardio trening. Zbog ''afterburn'' efekta topimo kalorije još satima nakon što završimo s vježbanjem, a zbog visokog intenziteta treninga topimo više kalorija u kraćem vremenskom roku. 

Bjelančevine su bitne

Mišići su tvoj najveći saveznik kod mršavljenja. Što više mišića budeš imala, više kalorija ćeš topiti za vrijeme mirovanja. Što zapravo znači da ćeš u konačnici moći više pojesti bez da se udebljaš. Ali zašto baš bjelančevine? Nakon vježbanja tvojem su tijelu potrebne bjelančevine za regeneraciju i ako ih ne dobije iz hrane počet će ih uzimati iz mišića. Znači naš savjet je da jedeš hranu punu bjelančevina ubrzo nakon treninga.

Želiš koristiti masnoće za energiju?

Jesi li već čula za thermoburnere? To su tvari koji će ti pomoći otopiti više masnoća, posebno dok vježbaš. Najjači topilac masnoća je je L-karnitin.

Najčišći L-karnitin na svijetu možemo pronaći u napitku Fat Burner Drink. Sadrži i druge sastojke koji pomažu kod bržeg topljenja masnoća: guarana podiže energiju i stvara osjećaj sitosti, zeleni čaj spriječava taloženja masnoća i šećera te mate čaj koji podiže raspoloženje, uravnotežuje probavu i povećava topljenje masnoća.  

Fat Burner drink 1+1 GRATIS > Naruči ovdje >

← Natrag na blog