Blog

Topiti masnoće dok gledaš televiziju? Itekako moguće!

Svi mi znamo da se za sexy izgled na plaži treba itekako potruditi. Ali nekad između posla i "kafenisanja" sa prijateljicama jednostavno nedostaje vremena. Kako se onda pokrenuti u tako natrpanom rasporedu?

Svi  smo mi ljudi. Što znači da smo puno puta lijeni da bi krenuli u fitnes, ili krenuli trčati. Nakon dugog radnog dana nas puno puta primami kauč i televizija. No što ako ti kažemo da je to moguće udružiti? Iskoristi situaciju u svoju korist i vjeruj da ćeš se uskoro osjećati puna energije i pripremljena na tvoje najdraže kupaće.

Stručnjaci savjetuju da vježbanje možemo na jednostavan način uključiti u našu svakodnevnicu. Pročitaj kako:

1. Za one najljenije – vježba pred televizijom

Iskoristi dosadne reklame za vrijeme filma za nešto korisno! Radi na trbušnim mišićima za vrijeme prvih reklama, pobrini se za ruke za vrijeme drugih, za vrijeme trećih pobrini za stražnjicu i tako dalje sve do kraja filma. Na taj način pobrinuti ćeš se za cijelo tijelo i riješiti se osjećaja krivnje.

2. Čudovite stepenice

Izbjegavaj pokretne stepenice i dizala, ne trebaš ih. Idi pješke po stepenicama i tvoja stražnjica super izgledati. Na poslu si uzmi svakih pola sata par minuta pauze i odi do najbližih stepenica, pa tri puta gore i dole – ako si u zgradi s 15 katova onda je naravno dovoljno samo jedanput. Za malo dodatne motivacije: s 10 koraka  potrošiš 1 kaloriju. Nije toliko loše, zar ne? 

3. Hodanjem protiv celulita

Da, dobro si čula. Hodanjem ćeš se najlakše i najučinkovitije boriti protiv celulita. Ako uspoređujemo, trčanjem nećeš ništa prije smršaviti nego brzim hodanjem. I ne samo to, hodanje je za razliku od trčanja učinkovitije protiv celulita. Mislila si otići do prijateljice koja živi na drugom kraju grada? Slušalice u uši i put pod noge!

4. Nevidljive vježbe

Stvarno ne možeš pronaći ni minuticu vremena? Nema problema – tu su takozvane „to go“ vježbe. To su diskretne vježbe, koje možemo raditi doslovno bilo gdje. U dizalu ili dok čekaš u redu podiži pete, ili pritišći noge jako prema tlu dok si na sastanku.

5. Budi kreativna!

Veoma je važno da se svaki dan krećeš.  Možeš se odlučiti i za gore opisan način „vježbanja“. Kakva god da je tvoja odluka – mašta nema granica. I ne zaboravi prava tajna je u tome da uživaš u svemu što radiš. Samo tako ćeš stvarno biti zadovoljna, puna energije i vesela.

Vidiš, nije tako teško. Još lakše je s TummyTox programom, koji će ti pomoći doći do ravnog trbuščića i vitke linije u samo 20 dana

← Natrag na blog