Blog

Sedam trikova s kojima ćeš biti fit do ljeta

Ljeto je pred vratima, a to znači da je vrijeme za haljinice i bikinije. Kako se čim prije riješiti viška kilogramčića koji su se nakupili tijekom zime? Za tebe smo odabrali najbolje trikove koji će brzo otopiti masne naslagice.

1. Voda

Ne zaboravi piti vodu! Gdje god išla uzmi sa sobom bocu vode. Preporučena dnevna količina je 2,5 L (od toga približno pola litre unesemo hranom). Voda će ti pomoći oplahnuti sve toksine iz tijela i pomoći ti zadržiš optimalnu tjelesnu temperaturu.

2. Ugljikohidrati

Ugljikohidrati tijelu daju energiju, kako bi ono obavilo sve dnevne aktivnosti i biološke funkcije. S obzirom na njihovu kemijsku strukturu dijele se na jednostavne i složene ugljikohidrate. Za topljenje masnoća moramo izabrati složene ugljikohidrate, jer pomažu uravnotežiti razinu glukoze, kolesterola i triglicerida u krvi. Osim toga pomažu kod gubitka kilograma jer daju osjećaj sitosti. Preporučeni ugljikohidrati su voće, tjestenina, riža i punozrnati kruh.

3. Utezi

Uredan i brz metabolizam znači da tijelo potroši više kalorija i s tim izgubi više kilograma. Najbolji način za ubrzati metabolizam je dobar trening. Ako u njega uključiš utege (naravno ne govorimo o utezima od deset kila, već o malim sa kilom ili dvije za svaku ruku), vježba će biti još učinkovitija i zato će metabolizam biti brži još nekoliko sati nakon treninga.

4. Bjelančevine

Ako želimo zadržati mišićnu masu i istovremeno smršaviti, bjelančevine su ključne. U našem tijelu se razgrađuju u aminokiseline koje tijelo koristi za oporavak i rast novih stanica. Probavljamo ih dugo, zato osjećaj sitosti traje duže. Nalaze se u jajima, ribama, mliječnim proizvodima...

5. Masnoće

Ako ti kažemo da moraš jesti masnoće kako bi se riješila masnoća, znamo, nećeš nam vjerovati. No to je istina! Naravno zaboravi na pržene krumpiriće i pizzu. Govorimo o dobrim masnoćama koje možemo naći u lososu, avokadu, oraščićima itd. Ta hrana je puna hranjivih tvari, zato ti daje duži osjećaj sitosti i umiri osjećaj gladi.

6. Kardio

Sve znamo da se za gubitak kilograma treba i malo pokrenuti. Ljudi s normalnim ili usporenim metabolizmom trebaju 40-60 minuta kardio treninga pet puta na dan. Ne brini, ne moraš svaki dan pretrčati 10 kilometara. Pola sata brzog hodanja je super početak za tvoje tijelo. Druga opcija je HIIT (high-intensity interval training), intenzivni intervalni trening, kod kojeg kombiniraš intervale visoko intenzivne vježbe s intervalima odmora. Sa takvim načinom treninga masnoće se jednostavno tope.

7. Detox

Super namirnice za detox tvojeg tijela su: krastavci, špinat, mrkva, salata... A ako si želiš zbilja temeljito očistiti tijelo, svojoj prehrani dodaj detox čajeve i dodatke prehrani. 100% prirodni TummyTox detox program odlična je pomoć za čišćenje tijela od toksina. Osim toga poboljšati će ti probavu, vratiti ti energiju i sjajnu kožu te naravno smanjiti trbuščić.  

← Natrag na blog