Blog

7 zlatnih pravila za FIT život

Često ti se događa da se vrtiš u začaranom krugu dijeta? Uspješno smršaviš no brzo se dogodi da se kilogrami opet vrate. Spriječi to jednom zauvijek!

Istina je da svatko može smršaviti ako se tako odluči. Puno teže je zapravo održati dobivenu liniju i kilažu. Dok slijedimo program sve ide ko po loju. Problemi nastanu kada stignemo do kraja. Odjednom se osjećamo sami i ne znamo kako dalje. I što se tada dogodi?

Dan za danom gubimo motivaciju, propuštamo sve više treninga, stare prehrambene navike brzo preuzmu nove.

Ne dopusti to!

Kada želimo biti uporni, itekako smo sposobni za to. No ono što nam treba je plan kako ćemo sami nastaviti s novim, fit načinom života. 

7 ZLATNIH PRAVILA FIT ŽIVOTA

  • I dalje slijedi fiksnom rasporedu, i za prehranu i za treninge. S rutinom ćeš lakše utvrditi nove, zdravije navike. Jer znaš – naš život je zapravo sastavljen iz naših svakodnevnih navika.
  • Razbij monotoniju. Pobrini se za raznolikost tvojeg jelovnika – na internetu možeš naći mnogo zdravih recepata. Sada kada znaš osnove zdravog načina prehrane, znat ćeš i pravilno odabrati namirnice i prilagoditi tvoja jela (npr. koristiti manje masnoća, manje masno meso, više povrća, punovrijedne žitarice).
  • Piši dnevnik prehrane. Prema nekim istraživanjima, manje je vjerojatno da ćeš podlijeći iskušenjima ako budeš imala u mislima da taj komad torte moraš zapisati u dnevnik. Pisanje dnevnika prehrane će ti pomoći da postaneš svjesna svojih kritičnih točki, tako ćeš ih lakše i izbjeći. Tu metodu koriste mnogi nutricionisti – jer djeluje!
  • Skini si aplikaciju za bilježenje koraka i treninga. Bilježenje treninga će u tebi potaknuti želju da ih napraviš još više. Bilježenje koraka će te potaknuti da auto parkiraš malo dalje, odeš u malo dužu šetnju, umjesto liftom popneš se stepenicama – jer svaki korak se broji!
  • Pomalo povećaj intenzitet treninga ili promijeni vježbe, da ne dosegneš vrh, jer vrh dosegnemo kada se naše tijelo prilagodi treningu i više ne napredujemo. Tada se često i mršavljenje zaustavi te se mnogi vrate starim navikama, misleći da ne mogu postići bolje rezultate. Kada više ne osjećaš napor kod izvođenja vježbi, vrijeme je za promjenu ili povećanje intenziteta vježbe.
  • Barem jedanput mjesečno se vagaj ili nekako drugačije mjeri. Iako vaga nije najbolji pokazatelj tjelesne forme, redovito vaganje omogućuje lakše praćenje napretka i pravovremeno nas upozori na povećenje tjelesne težine. Istraživanja su pokazala da su osobe koje se redovito mjere, dugoročno puno uspješnije kod održavanja zdrave tjelesne težine.  
  • Uvijek si postavljaj nove ciljeve, imaj u mislima svoj “zašto” i pomoću pozitivnih uzoraka mijenj negativne misli. Naše aktivnosti su uvijek posljedica naših misli – i zato je veoma bitno da su one uvijek pozitivne!
← Natrag na blog